: Nederland: 0703620856: trimate.nl@gmail.com: https://www.bamboeinterior.nl

Levering.
Nadat u uw bestelling online of per mail hebt opgegeven, kunt u de betaling uitvoeren. Kijkt u ook naar de eventuele bijkomende kosten zoals verpakking, handling en bezorgkosten. Zodra wij deze hebben ontvangen, wordt de order in behandeling genomen en gaat de levertijd in. Hiervan ontvangt u een bevestiging. Voor producten op maat gemaakt geldt een aanbetaling van 100%.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
De levertijd van onze producten (indien op voorraad) is 5 tot 8 werkdagen. De levertijden van de artikelen zijn allemaal circa levertijden. Deze gaat in zodra wij uw betaling hebben verwerkt, waar u per email een bevestiging van ontvangt.
Wat levering betreft zijn wij dan afhankelijk van onze leveranciers, vervoerders. Dit kan resulteren een langere levertijd. Met name met feestdagen en de december/januari maand.
Wij doen er altijd alles aan om de levertijd zo kort mogelijk te houden. Houdt u rekening met een levertijd van 8-10 (ovb) dagen.

Mocht de levertijd van het product langer dan 2 weken dan de aangegeven levertijd zijn, zullen wij u hierover informeren. Alle door ons genoemde termijnen en data zijn steeds streefdata, tenzij uitdrukkelijk schriftelijk anders is overeengekomen. Wij zijn pas in verzuim na eerst schriftelijk door de klant in gebreke te zijn gesteld en daarbij een redelijke termijn voor herstel is geboden. Wij vragen uw begrip en geduld hiervoor.
Wijziging van de leveringstermijn geeft geen recht op ontbinding en/of schadevergoeding.

Wat zijn de bezorgkostenkosten?
Nederland.

Voor pakketten ( tot 10kg ) 8,50
De verzendkosten bedragen tot een breedte van 100cm/20kg € 15,00 binnen Nederland.
100-170cm/20kg zijn de bezorgkosten (NL) 25,00. muv. de Waddeneilanden.
Overige lengtes en gewichten tot 2,40 meter €58,00.
Verpakkings kosten zijn tussen de 5,00 –  54,00.
Handling materiaal kosten voor bestellingen minder dan 500,00 zijn 15,00
Alle andere lengtes op aanvraag.
We leveren de vloer of plaat in en om Den Haag/Wateringen voor 1,50 euro per m2, met een minimum bezorgbedrag van 25,- euro.
Levering met 1 man: de vloer of plaat wordt uit de bus getild, maar niet naar binnen en/of boven gebracht.

Belgie.
Pakketten Belgie 9,85 euro.
België verzendkosten (geen pakket) €24,95 (max. 100cm/20kg).
Overig Belgie/Luxemburg afhankelijk van lengte en postcode.
Verpakkings kosten zijn tussen de 5,00 –  54,00.
Handling materiaal kosten voor bestellingen minder dan 500,00 zijn 15,00

Op maat zagen.
Per zaagsnede 10,00 met opzetkosten van 50,00 per keer.
Het zagen besteden wij uit, het risico van zagen en daarop volgend, gaat over op het moment dat het product aangepast (en/of) ge-modificeert wordt.

Bij afwijkingen of vragen gaarne contact opnemen.
Staat u artikel niet bij de rubriek bezorgkosten (plaat materiaal bv) dan worden de kosten apart gecalculeerd.
Deze kosten kunt u ook naderhand betalen.
Bovenstaand zijn indicatieve kosten. Bij afwijkingen of vragen gaarne contact opnemen.

Regio Den Haag 25,00
Regio groot Den Haag 35,00
Nederland meer dan 30km á 0,55/km
Heeft u vragen, neem dan contact op met onze ervaren medewerkers, zij staan graag voor u klaar!
Bel ons tel: 06-22096896 of mail bamboefurnitures@gmail.com

Het verzenden geschiedt op kosten en risico van de besteller. Let dus wel op de maximum laadvermogen van uw auto en op de afmeting van de delen.
Het product blijft tot het moment waarop de rekening is voldaan eigendom van opdrachtnemer.
Als plaats van levering geldt het (woon-) adres van de opdrachtgever, dat bij de bestelling van de goederen kenbaar is gemaakt, tenzij anders is overeengekomen

Kan ik desgewenst mijn bestelling komen afhalen?
U kunt uw order ook komen afhalen, zodra u de email met berichtgeving van binnenkomst hebt ontvangen. U kunt deze afhalen in Brecht (B) (0479 55 54 50) of in Wateringen (NL) (0622096896).
Ook kunt u de vloer of plaat – na betaling – zelf ophalen bij Moso in Zwaag (bij Hoorn, half uurtje boven Amsterdam).
Alleen op afspraak.

Order status
Wanneer het  producten op maat betreft kunnen wij niet geautomatiseerd uw product status doorgeven. Wilt u weten hoe uw bestelling er voor staat dan vragen wij u vriendelijk contact met ons op te nemen. Wij vragen dan uw order na.

Wij wensen u veel plezier op onze website.